Sfaturi utile pentru a prepara o cafea sănătoasă

Sfaturi utile pentru a prepara o cafea sănătoasă

17 mai
Câteva reduceri faine azi:

Recomandat pe data de: 08.06.2021

Oferte: vezi toate reducerile la espressoare

Cafeaua pe care o bei dimineața s-ar putea să nu fie atât de sănătoasă pe cât crezi tu că este. Totul depinde de cantitatea de zahăr pe care o adaugi în această băutură de culoare neagră. Cafeaua de dimineață poate face diferența dintre o zi minunată și o zi în care nu ai niciun chef să te ridici din pat.

Te vei putea simți și mai bine după ce îți vei bea cafeaua dacă vei încerca următoarele trucuri. Iată ce ar trebui să faci pentru a bea o cafea mai sănătoasă.

Bea cafeaua neagră, simplă

Știai că în funcție de ceea ce adaugi în cafea, poți adăuga până la 630 de calorii? Bea cafeaua simplă pentru a fi sigur că nu consumi calorii suplimentare.

Dacă nu-ți place cafeaua neagră, poți adăuga câteva ingrediente cu conținut redus de calorii.

Folosește lapte de migdale

Laptele de migdale este delicios și poate îmbunătăți gustul cafelei. În plus, adaugă cafelei doar 80 de calorii. Laptele de migdale este o alternativă excelentă la frișca, în special pentru cei care nu pot consuma lactate.

Espressorul DeLonghi Magnifica S ECAM este unul din preferatele mele. Aici poti vedea prețul acestui espressor și aici poti citi păreri despre el.

Uită de laptele praf pentru cafea

om cu ceasca in manaDacă vei utiliza lapte praf pentru cafea, cafeaua ta va fi plină de grăsimi trans. Într-adevăr, laptele praf pentru cafea este guastos, dar este plin de grăsimi nesănătoase. Ar fi bine să uiți că există.

Folosește boabe de cafea organică

Mergi pe produse organice. Uite de cafeaua cu reziduuri de pesticide și optează pentru cafea organica.

Adaugă scorțișoară în cafea

Scortișoara nu este folosită doar în cafea, ci și în medicina ayurvedică. Oamenii de știință au descoperit proprietățile antioxidante puternice ale scorțișoarei. Un praf de scorțișoară adaugă o aromă plcăută cafelei și o face mai sănătoasă.

Ciocolată (cacao pudră neîndulcită sau ciocolată neagră)

Ciocolata neagră are o serie de beneficii: îmbunătățește funcțiile creierului, dar adaugă și o aromă plăcută cafelei. Adaugă un vârf de ciocolată neagră rasă în cafeaua cu lapte de migdale pentru o aromă mai fină și note mai dulci.

Unt

Crezi sau nu, poți face o ceașcă de cafea cu spumă fără a folosi un instrument special. Untul este secretul. Deși sună ciudat, odată ce vei încerca să bei cafeaua cu unt, te vei îndrăgosti de gustul ei.

Evită să bei cafea pe stomacul gol

cafea bauturaDeși probabil nu bei cafea în cantități mari, trebuie să știi că acizii din această băutură te pot face să te simți rău dacă o consumi pe stomacul gol. Cel mai bine ar fi să iei micul dejun înainte de a bea cafeaua.

Adaugă tumeric în cafea

Turmericul este un antioxidant puternic. Acest ingredient reduce inflamația în corp și, de asemenea, conferă o aromă plăcută cafelei. Adaugă puțin turmeric în cafea și te vei simți mai bine.

Amestecă-ți cafeaua cu apă de cocos

Știai că apa de nucă de cocos este la fel de hidratantă ca băuturile pentru sportivi? Cafeaua cu nucă de cocos este excelentă, mai ales într-o zi călduroasă.

Poți face cafea cu apă de cocos folosind un sfert de ceașcă de cafea măcinată grosier și o ceașcă de apă de cocos. Las-o la frigider peste noapte (timp de aproximativ 12-24 de ore).

Adaugă ulei din nucă de cocos

S-a demonstrat că uleiul de cocos oferă beneficiile acizilor grași cu lanț mediu care pot stimula imunitatea. În plus, are și un gust deosebit.

Adăugând o grăsime mai sănătoasă în cafea, organismul tău va avea de câștigat.

ceasca de cafea sanataosaRedu cantitatea de sirop

Siropurile conțin mult zahăr și multe arome. Adăugându-le în cafea, adaugi practic o porție mai mare de zahăr alb foarte rafinat.

Zahărul nu este sănătos pentru tine. Dacă ești obișnuit să pui prea mult sirop în cafea, încearcă să reduci cantitatea, măcar la jumătate. Astfel, se va înjumătăți și cantitatea de zahăr adăugată.

Dormi puțin după ce-ți bei cafeaua

Te simți obosit și vrei să dormi puțin? Întinde-te în pat, relaxează-te și pune-te la somn.

Datorită modului în care funcționează creierul tău, dacă vei dormi timp de 20 de minute dup ce vei bea cafeaua, vei reuși să folosești cofeina mai eficient și te vei simți mai energic întreaga zi.

Adaugă colagen coffee creamer în cafea

Cafeaua îți poate face pielea să arate ma tânără, dacă adaugi în ea, în mod regulat, colagen coffee creamer. Suplimentele cu colagen au arătat că pot face pielea să arate mai frumoasă și mai sănătoasă.

Adaugă puțină proteină

Dietele bogate în proteine pot ajuta la pierderea în greutate, deoarece oferă senzația de sațietate. Adăugând proteine în cafea, îți va fi mult mai ușor să slăbești. Poți adăuga un praf de proteine, colagen sau unt.

Renunță la siropurile artificiale

Nu este nevoie să utilizezi siropuri artificiale sau pline de zaharuri pentru a îmbunătăți aroma cafelei. Poți folosi alternative mai sănătoase, cum ar fi condimentele cu dovleac.

Adaugă pudră de Ashwagandha

Pudra de Ashwagandha poate reduce simptomele de anxietate, asta arată două studii. Cel mai popular mod de a consuma Ashwagandha este sub formă de pudră.

Are o aromă oarecum amară, la fel ca și cafeaua neagră. Această pudră aromată are o mulțime de beneficii pentru sănătate. Adaug-o în cafeaua fierbinte, cremoasă alături de un îndulcitor natural.

mai multe cestiAdaugă ardei Cayenne

Îți dorești să bei o cafea fierbinte, picantă? Dacă nu ai încercat până acum cafeaua cu ardei Cayenne, acum este momentul. Ardeiul Cayenne are multe bneeficii pentru sănătate și completează perfect aroma cafelei.

Datorită capsaicinei din Cayenne, cafeaua ta va fi mult mai gustoasă.

Nu adăuga prea mult zahăr în cafea

Este extrem de ușor să transformi cafeaua într-o băutură nocivă pentru organism. Este suficient să adaugi prea mult zahăr în cafea pentru ca băutura pe care o bei dimineața să-ți afecteze întregul organism.

Zahărul bogat în fructoză poate provoca o mulțime de boli grave, inclusiv diabet și obezitate. Dacă totuși nu-ți poți bea cafeaua fără zahăr, poți folosi un îndulcitor natural, cum ar fi Stevia.

cafea sanatoasa de dimineataFierbe cafeaua utilizând un filtru de hartie

În cafeaua fiartă se pot găsi o mulțime de substanțe nocive, cunoscute ca ditarpene, care pot crește nivelul de colesterol din sânge. Totuși este foarte simplu să scapi de aceste substanțe, trebuie doar să folosești un filtru de hârtie.

Referințe:

  • (n.d.) How Many Calories in a Cup of Coffee? Retrieved from https://www.freedieting.com/many-calories-cup-coffee
  • Dr. OZ. (n.d.) The Best Milk Options for Your Coffee. Retrieved from https://www.doctoroz.com/article/best-milk-options-your-coffee
  • Vandana D., Neelam G., Kulveer S. A., and Bhupender S. K., (2011, January 28). Trans fats—sources, health risks and alternative approach – A review. Retrieved from https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3551118/
  • Lamotte S., (2018, March 8). Cinnamon: Pantry staple — and medical powerhouse? Retrieved from https://edition.cnn.com/2017/08/24/health/cinnamon-health-benefits/index.html

No Comments so far

Jump into a conversation

No Comments Yet!

You can be the one to start a conversation.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.